Dziennik Wschodni: Rok Przełomu
30 grudnia 2006
Publikacje
Był to dla nas przełomowy rok. Zaczęliśmy wprowadzać w życie nową strategię marketingową związaną z obsługą klienta i budowaniem wizerunku firmy. Chcieliśmy wzmocnić w znaczący sposób markę Natury i objąć kompleksową opieką osoby kupujące nasze produkty. Cały projekt będzie wdrażany przez 5 lat i dopiero wtedy dokonamy całościowej oceny. Postawiliśmy na jakość i znajduje to odzwierciedlenie w naszych realizacjach oraz zadowoleniu klientów.
Dziennik Wschodni
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź