MediaRun.pl: Staramy się bardziej

Marketing jako funkcja przedsiębiorstwa jest po prostu najmniej schematyczna. To właśnie ta dziedzina odpowiada za szybką reakcję wobec zmieniającego się otoczenia rynkowego. A to jak wiemy jest niezwykle dynamiczne. Poza tym, marketing to nieustanne wnioskowanie, często w oparciu o niewielką liczbę danych. Myślę, że ktoś zafascynowany w młodości powieściami przygodowymi i detektywistycznymi, a dodatkowo mający żyłkę hazardzisty zawsze wybierze tę dziedzinę jako docelową. Tak było przynajmniej w moim przypadku. Dodatkowo, warto zauważyć, że od lat 70. ubiegłego stulecia marketing stanowi podstawę orientacji rynkowej większości przedsiębiorstw. Jak na razie nie widać koncepcji, która zdołałaby przejąć rolę dominatora.

Rozmowa z Piotrem Lutkiem Dyrektorem ds. Marketingu w firmie Goran Sp. z o.o., wiodącej w Polsce Centralnej w dziedzinie stolarki okiennej i drzwiowej, która w ciągu ostatnich 12 mies. osiągnęła blisko 25 proc. wzrost wartości sprzedaży. Goran, która swoje korzenie ma w Lublinie, ostatnio zdobyła prestiżowe nagrody branżowe. Obecnie wprowadza w życie nową strategię marketingową pod hasłem Staramy się bardziej.

MediaRun.pl

Pobierz plik

Get started

If you want to get a free consultation without any obligations, fill in the form below and we'll get in touch with you.